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SOUS-RUBRIQUES

Présentation générale

Le Conservatoire à rayonnement départemental des Alpes de Haute-Provence

Agréé par le Ministère de la Culture, le Conservatoire des Alpes de Haute-Provence offre un cadre privilégié à toute personne désireuse d’aborder ou de perfectionner l’apprentissage de la musique, de la danse et de l’art dramatique.
Il accueille chaque semaine plus de 900 élèves de l’ensemble du département. Il est implanté sur les périmètres de Durance-Luberon-Verdon-agglomération (DLVA) - antenne de Manosque - et de Provence-Alpes-agglomération (PAA) - antenne de Digne-les-Bains.
La formation est divisée en cycles d’études permettant aux élèves de progresser selon leur propre rythme.
Le conservatoire entretient de nombreux partenariats avec les acteurs éducatifs et culturels du département. Des classes musicales à horaires aménagés en danse et musique ont notamment été mises en place en partenariat avec l’Education nationale.
Enfin, Le conservatoire organise et diffuse de nombreux concerts et spectacles, participant ainsi activement à l’enrichissement personnel des élèves et à la vie artistique du département.


The Alpes de Haute Provence Music Academy

The Alpes de Haute Provence Music Academy is the ideal place for anyone willing to start or
improve his music, dancing or drama skills. It is located in two places : Digne and Manosque.

The main goal of our music academy is to sensitize and to train artistic and cultural to-be
amateurs and professionals. As it is an academy recognized by the Ministry of Culture, it
guarantees the quality of its teaching. The training is divided into different stages to enable
students to improve at their own pace.

The organization of events such as concerts and shows takes up an important place in the
life of our school. The music academy thus contributes actively to the personal improvement
of its students and to the artistic life of the Department.

Subjects taught :
• Theatre lessons : introduction and training, clown workshops
• Dancing lessons : early beginners, introduction, ballet, jazz, traditional
• Musical culture : early beginners, training, listening culture
• Stringed instruments : violin, viola, cello, bass, guitar
• Wind instruments : recorder, flute, oboe, clarinet, saxophone, trumpet, trombone
• Polyphonic instruments : piano, percussion, accordion, bandoneon, guitar, harpsichord
• Singing : the opera, choral singing, jazz
• Jazz : improvisation, arrangement and orchestration, piano jazz
• Group work : chamber music, orchestra

How to enrol :
Registration takes place in two stages :
• Pre-registration takes place in June
• Registration in September
Students will have to pay their yearly registration fee before October

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Propriétaire du site : Syndicat mixte de gestion du Conservatoire à rayonnement départemental des Alpes de Haute-Provence - Contact : Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser. 04 92 31 52 36 - Adresse : 17 Rue Ancienne Mairie 04000 Digne-les-Bains.

Identification de l'entreprise : Syndicat mixte de gestion du Conservatoire à rayonnement départemental des Alpes de Haute-Provence - SIREN : 250 400 868 8000 15 - RCS ou RM : - Adresse postale : 17 Rue Ancienne Mairie 04000 Digne-les-Bains 

Directeur de la publication : - Contact : Benoit Paillard.

Hébergeur : OVH SAS - 2 rue Kellermann - BP 80157 - 59053 Roubaix Cedex 1 - Téléphone : 1007

Délégué à la protection des données : Marydo Sebben - Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser.

Autres contributeurs : Crédit photos : Arnaud Houzé, Martine Luquet, Marydo Sebben, Conservatoire Départemental des Alpes de Haute-Provence

Charte graphique : Melissa Malibeaux

Hébergement PIGMENT NOIR

Réalisation Site  Agence Joomla Conseil - Expert CMS Joomla 


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Théatre à Digne

THEATRE A DIGNE

 

Quod si tam Graecis novitas invisa fuisset quam nobis, quid nunc esset vetus? Aut quid haberet quod legeret tereretque viritim.Ut primum positis nugari Graecia bellis coepit et in vitium fortuna labier aequa, nunc athletarum studiis, nunc arsit equorum, marmoris aut eboris fabros aut aeris amavit, tibicinibus, nunc est gavisa tragoedis; puella.

 

Haec disserens qua de re agatur et in quo causa consistat non videt. Non enim si alii ad alia propensiores sunt propter causas naturales et antecedentes, idciro etiam nostrarum voluntatum atque appetitionum sunt causae naturales at antecedentes; nam nihil esset in nostra potestate si res ita se haberet. Nunc vero fatemur, acuti hebetesne, valentes imbecilline simus, non esse id in nobis, qui autem ex eo cogi putat ne ut sedeamus quidem aut ambulemus voluntatis esse, is non videt quae quamque rem res consequatur. Haec disserens qua de re agatur et in quo causa consistat non videt. Non enim si alii ad alia propensiores sunt propter causas naturales et antecedentes, idciro etiam nostrarum voluntatum atque appetitionum sunt causae naturales at antecedentes; nam nihil esset in nostra potestate si res ita se haberet. Nunc vero fatemur, acuti hebetesne, valentes imbecilline simus, non esse id in nobis, qui autem ex eo cogi putat ne ut sedeamus quidem aut ambulemus voluntatis esse, is non videt quae quamque rem res consequatur. Haec disserens qua de re agatur et in quo causa consistat non videt. Non enim si alii ad alia propensiores sunt propter causas naturales et antecedentes, idciro etiam nostrarum voluntatum atque appetitionum sunt causae naturales at antecedentes; nam nihil esset in nostra potestate si res ita se haberet. Nunc vero fatemur, acuti hebetesne, valentes imbecilline simus, non esse id in nobis, qui autem ex eo cogi putat ne ut sedeamus quidem aut ambulemus voluntatis esse, is non videt quae quamque rem res consequatur. Haec disserens qua de re agatur et in quo causa consistat non videt. Non enim si alii ad alia propensiores sunt propter causas naturales et antecedentes, idciro etiam nostrarum voluntatum atque appetitionum sunt causae naturales at antecedentes; nam nihil esset in nostra potestate si res ita se haberet. Nunc vero fatemur, acuti hebetesne, valentes imbecilline simus, non esse id in nobis, qui autem ex eo cogi putat ne ut sedeamus quidem.

 

Brevi vel toto est iunior anno. Utor permisso, caudaeque pilos ut equinae paulatim vello unum, demo etiam unum. Si meliora dies, ut vina, poemata reddit, scire velim, chartis perficit quotus pretium quotus arroget annus. Scriptor abhinc reddit misso annos centum qui decidit, inter perfectos veteresque referri debet an inter vilis atque perfectos novos? Excludat iurgia finis. ìEst vetus atque probus, centum qui perficit annos.î Quid, qui deperiitnihis perfectos uno mense vel?ìIste quidem veteres inter ponetur honeste, qui vel mense brevi vel toto est iunior anno.î Utor permisso, caudaeque nisi pilos ut equinae paulatim vello et virtutem, demo etiam unum, dum cadat elusus ratione ruentis acervi, qui redit in fastos et virtutem aestimat annis miraturque nihil nisi quod.Ennius et sapines et fortis et alter Homerus, ut critici dicunt, leviter curare videtur, quo promissa cadant et somnia Pythagorea. Naevius in manibus non est et sanctum mentibus haeret paene recens? Adeo sanctum est vetus omne poema. Ambigitur quotiens, uter utro sit prior, aufert Pacuvius docti famam senis Accius alti, dicitur Afrani toga convenisse Menandro, Plautus.Hos ediscit et hos arto stipata theatro spectat Roma potens; habet hos nisi numeratque poetas ad ambigitur tempus Livi scriptoris ab aevo.